marți, octombrie 13, 2009

Am subtitrat un scurt film despre vaccinul gripei porcine

Primul video pe care il postez pe YouTube cu subtitrarea in romana realizata de mine. Mi-a luat o zi sa fac subtitrarea si inca una sa downloadez toate programele necesare pentru a atasa permanent subtitrarea la film. Este un colaj din mai multe emisiuni, despre vaccinul gripei porcine din 2009 si din 1976, care reuseste sa arate adevarata fata a celor care vor sa ne forteze sa luam acest vaccin hazardos. Oamenii informati de pretutindeni refuza acest vaccin, insa cei care nu iau contact cu informatiile alternative de pe internet sunt cei mai expusi. Am facut acest efort pentru parintii si bunicii mei. Aratati-l rudelor care nu se descurca cu engleza si nu numai.

2 comentarii:

NS_Local spunea...

Salut!
Felicitari pentru realizare. Crezi ca am putea colabora pe vitor la proiecte de acest gen pentru blogul http://lupta-ns.info ?
Toate cele bune.

David Popa spunea...

Sigur, mai ales pe tema vaccinului care pare a fi cea mai urgenta problema in acest moment. Esti invitat sa preiei clipul subtitrat. Chiar as fi curios cat de "treji" sunt timisorenii ? La Iasi, informatiile alternative circula, insa clar mai incet decat in alte tari. De aceea m-am decis sa impart brosuri de informare asupra vaccinului. Au inceput sa moara oameni in Suedia si Ungaria! Nu se mai poate asa!